Één aanspreekpunt voor al uw bouwzaken!
UW BOUW- EN HUISVESTINGSADVISEUR
Voor uw vastgoed bij huur/koop, nieuw-/verbouw en beheer
Een complex bouwproject, krappe bouwtijden en vastgestelde budgetten: zulke aspecten leggen steeds vaker een hoge druk op uw organisatie, kwaliteit en projectdocumentatie.
Alleen een optimale beheersing zorgt voor een succesvol eindresultaat. Wij ondersteunen u in het (gedeeltelijke) bouwproces. Van bouwontwikkeling en bouwadvisering tot bouwbegeleiding. Helder en duidelijk managen: dat leidt tot 100% beheersing.
Dagelijks, planmatig en administratief onderhoud zijn onderdelen die vallen onder het technisch beheer. Wij kunnen ook het financieel beheer van uw vastgoed verzorgen. Zoals het opstellen van een financiële rapportage, eventueel goedgekeurd door de accountant.
Daarnaast organiseren wij alle communicatie van betrokken partijen en het commercieel beheer waardoor leegstand wordt beperkt.
Kortom: analyseren, structureren en beheren.
De juiste ervaring
Projet is een specialist op het gebied van beheren van commercieel onroerend goed. Bij ons staan kennis en een jarenlange ervaring voorop.
- Kennis
- Ervaring
- Professionaliteit
- Een aanspreekpunt
- Aansprekende referenties
- Specialist
Wij nemen uw facilitair management volledig uit handen. U kunt zich hierdoor volledig richten op uw core business.
Alle facilitaire zaken worden optimaal geregeld zodat u doeltreffend en kostenbesparend kunt werken. Hierbij kunt u denken aan interim facilitair management, het opzetten van een storingshelpdesk of beveiligingsplan, het inkopen van bijvoorbeeld energie- of schoonmaakcontracten, maar ook het opstellen van een meerjarenonderhoudsplanning (MJOP).
DE WERKWIJZE VAN PROJET
Facility Management
Een vrijblijvend intake gesprek bij u op kantoor of bij ons. Hieraan zitten geen kosten verbonden. Doel is uw wensen, vraagstelling helder te krijgen. Vervolgens kunnen wij u daarop een passend advies aanbieden wat naadloos aansluit op uw behoefte.